пятница, 14 октября 2011 г.

Тиждень правової освіти

     В рамках Тижня правової освіти  "Виховання правової культури - шлях до побудови правової держави" бібліотекою-філією проведено ряд заходів даної тематики. Один з них, правова абетка "Ти маєш право на ім'я", відбувся  12 жовтня у школі  для учнів 5 класу. Зав. філією познайомила дітей з одним із основних прав дитини - правом на ім'я.
                Кожен знає, що в дитини
                Має бути Батьківщина.
                І дівчатко і хлоп'я,
                 Мають право на ім'я.


    








     Діти почули  цікаві факти з історії імен, як в Україні, так і в інших країнах, про їх виникнення. А що означають імена малят допомогла дізнатися чарівна квітка -  відривали від ромашки пелюстку із своїм ім'ям, а на звороті читали  його пояснення. Пограли також в ігри: "Зроби імена ласкавими" ( кожен гравець називав своє ім'я в зменшено-пестливій формі) ; "Слово в слові" ( відшукували у заданих словах імена хлопчиків та дівчаток).
    Закінчився захід оглядом книг, які були представлені на тематичній полиці "Твоє ім'я - твій друг".
   




    



     13 жовтня учні 6 класу завітали в бібліотеку - філію на інформаційний коктейль під назвою "Твої права і відповідальність". Зав. філією познайомила дітей із основними документами, в яких записані права дітей: "Конвенцією про права дитини" та "Конституцією України", а самі учні читали та коментували зміст своїх прав з цих документів. У "Казковій правовій вікторині" на прикладі героїв відомих казок роз'яснювали статті Конвенції про порушення прав дітей. Присутні здійснили також віртуальну мандрівку по Урядому сайту для юних громадян, побували у школі громадської освіти, де познайомилися із конституційними правами дітей.
     Була оформлена полиця книг по темі заходу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий